ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ένα σημαντικό βήμα κάνει ο Δήμος Γαλατσίου στην προσπάθεια που καταβάλλουν οι δημοτικές υπηρεσίες για τη βελτίωση της καθημερινότητας και της ποιότητας ζωής των δημοτών με την έναρξη λειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας επικοινωνίας, καταγραφής και διαχείρισης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών και διάδρασης Δήμου-δημότη, «Νovoville».
Ειδικότερα, ο Δήμος Γαλατσίου μέσω της πλατφόρμας Novoville προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω δωρεάν εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία της πόλης.
Ο δημότης ή επισκέπτης του Δήμου έχει τη δυνατότητα να δηλώνει, σε πραγματικό χρόνο μέσω της εφαρμογής στο κινητό του, ζητήματα που συναντά στην καθημερινότητά του, όπως π.χ. θέματα καθαριότητας και σκουπιδιών, θέματα ηλεκτροφωτισμού, οδοστρώματος, κ.α. Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί το Δήμο όλα τα αιτήματα που τον αφορούν.
Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville για “έξυπνες” κινητές συσκευές με λογισμικό iOS και Android ή μέσω του Novoville web app στην ιστοσελίδα του Δήμου Γαλατσίου.
Γίνεται σε 4 απλά βήματα:
- Επιλογή τοποθεσίας
- Επιλογή κατηγορίας αιτήματος
- Προσθήκη φωτογραφίας
- Αποστολή του αιτήματος στον Δήμο
Περιμένουμε τα αιτήματά σας!